Система підрахунку пасажирів дозволяє контролювати кількість пасажирів, що перевозяться в міському наземному транспорті (автобуси, тролейбуси, трамваї, маршрутні таксі).
Основою системи підрахунку пасажирів є датчики підрахунку пасажирів. Датчик підрахунку пасажирів виконаний у вигляді сходинки, монтується (закріплюється стаціонарно) на вході в транспортний засіб і реагує на натиснення.

Для чого потрібна система підрахунку пасажирів?
Водії пасажирського транспорту можуть приховувати реальну кількість перевезених пасажирів. Для складання планів здачі виручки, власники транспорту влаштовують контрольний вимір пасажиропотоку. Для цього, впродовж тижня в транспортному засобі їздить контролер, який підраховує кількість перевезених пасажирів. Але такий метод виміру пасажиропотоку буде показовим і не відобразить реальну картину, оскільки водій  зупиняється тільки на зупинках і не допускає переповнювання транспортних засобів. В результаті, затверджені плани є заниженими, а різниця виручки не потрапляє в касу компанії.

Для підрахунку пасажирів на вході в транспортний засіб закріплюється датчик виконаний у вигляді сходинки. Датчик завтовшки всього 5 мм встановлюється під гумове покриття підлоги. Також монтуються датчики відкриття дверей для ведення підрахунку тільки під час входу-виходу пасажирів.

Яка точність системи підрахунку пасажирів?
В результаті отриманого досвіду експлуатації, похибка системи підрахунку пасажирів складає до 5%. Навіть якщо пасажир наступить тільки на край сходинки, це натиснення буде зафіксовано.

Як рахує система, якщо людина стоїть на сходинці двома ногами або топчеться на ній?
Система веде підрахунок пасажирів тільки під час стоянки при відкритих дверях. Крім того, спеціальний алгоритм обліку тимчасової затримки виключає підрахунок пасажирів, які встали на сходинку двома ногами або топталися на ній.

Чи порахує система двічі, якщо пасажир вийшов з транспорту?
Неточність підрахунку пасажирів і відбувається із-за неодноразових входів і виходів пасажирів впродовж маршруту. Залежно від протяжності і завантаженості маршруту і збільшується ця похибка. Наприклад, на маршруті з пасажиропотоком менше 500 чоловік, похибка зменшується до 3%.

Чи працюватиме система в мороз або дощову погоду?
Мороз чи дощова погода на точність роботи системи не впливають.  Датчик стабільно підраховує пасажиропотік будучи залитим водою і при намерзанні снігу і льоду.